چه نوع چاپی برای بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می شود؟
نوشته شده توسط : ali

آیا از جعبه های خاص ، برچسب یا نوع دیگری از بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می کنید؟ در این صورت ، گزینه های چاپی شما بیشتر از چیزی است که تصور می کنید. انواع مختلفی از فناوری چاپ وجود دارد که می توانید از آنها برای افزودن رنگ ، متن و گرافیک به لوازم بسته بندی سازگار خود استفاده کنید.

 

 

در اینجا در بسته بندی صنعتی ، ما اغلب در مورد چگونگی پیاده سازی فناوری های چاپ برای لوازم بسته بندی انعطاف پذیر سال می کنیم. در این مقاله ، انواع مختلف برنامه های چاپ برای مواد بسته بندی انعطاف پذیر و بسترهای مربوطه را بررسی می کنیم.



روشهای مختلف چاپ روی مواد بسته بندی انعطاف پذیر چیست؟

 

فلکسوگرافی
چاپ دیجیتال
روتوگراور
لیتوگرافی

1. فلکسوگرافی

 

فلکسوگرافی (AKA: flexo) نوعی فناوری چاپ است که از صفحه ای انعطاف پذیر (و نه جامد) استفاده می کند. این تجسم جدیدتری از چاپ برجسته است. فلکسو یکی از روش های پر کاربرد چاپ است.

 

 متداول ترین لوازم بسته بندی قابل انعطاف که از فلکسوگرافی استفاده می کنند. فلکسوگرافی در سراسر صنعت بسته بندی برای چاپ گرافیک ، متن و تصاویر روی مواد غیر متخلخل که برای کاربردهای متعدد بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود ، یافت می شود.

 

2. چاپ دیجیتال

 

چاپ دیجیتال یک روش چاپ مبتنی بر جوهر افشان است که در آن گرافیک و عناصر مارک گذاری مستقیم بر روی لایه های پلاستیکی اعمال می شوند. چاپ دیجیتال مدرن نیاز به برچسب و مقوای مقوایی را رد می کند. این امر منجر به کاهش قابل ملاحظه ضایعات ، کاهش نیاز به موجودی و سرعت بیشتر در پویایی بازار می شود.

Gray Button Print on Modern Computer Keyboard.

 

 

علاوه بر این ، فناوری های چاپ دیجیتال برای بسته بندی انعطاف پذیر ، در حال حاضر محتوای متغیر و پویا را برای برنامه های چاپ بسته بندی انعطاف پذیر فراهم می کند. این امکان را برای مجموعه وسیعی از برنامه های گرافیکی و متنی برای زیر گروه های هدفمند مصرف کنندگان و شخصیت های خریدار فراهم می کند.

 

"محتوای متغیر شامل تکه هایی از متن یا تصاویر است که بر اساس مطابقتها/جستجوهای اولیه 1 به 1 از مقادیر داده که نمایانگر بخشهای بزرگتر بازار هستند ، با یک حرف جابجا شده و خارج می شوند.

 

محتوای پویا مقدار عادی بخشهای بازار را در محتوای متغیر می گیرد و بر اساس ترکیب داده های جمعیت شناختی ، جغرافیایی ، روانشناختی و رفتاری ، آنها را حتی بیشتر به زیر گروههای هدف تجزیه می کند. اینجاست که ارتباطات واقعی 1 به 1 زنده می شود.

 

محتوای پویا نه تنها شامل تعویض محتوا ، بلکه تغییر قالب ها (فونت ها ، فاصله ها ، رنگ ها و غیره) بر اساس منطق پیچیده تر است که چندین نقطه داده را برای شناسایی بخش های خاص بازار معتبر می کند.

 

نتایج حاصل از استفاده از محتوای پویا می تواند چشمگیر باشد. به عنوان مثال ، یک داستان DM News گزارش داد که دانشگاه رابرت موریس با استفاده از محتوای پویا و pURL در مقایسه با کمپین های عمومی خود ، 79 درصد از میزان پاسخگویی را در بین دانشجویان آینده نگر افزایش داده است. "

 

اساساً ، محتوای پویا محتوایی است که به صورت دستی یا خودکار به طور منظم بر اساس داده های بخشهای خاص بازار به روز می شود. سپس محتوا بیش از حد بر روی شخصیت های خریدار خاص متمرکز می شود تا قصد داشته باشد اثربخشی محتوا را در ترغیب خریدار به خرید افزایش دهد.

 

محتوای متغیر مجموعه ای از متن و تصاویر است که به طور مرتب بر اساس مجموعه داده های مربوط به مطابقت های 1 تا 1 برای بخش های بزرگتر بازار تغییر یا به روز می شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و روشهای چاپ بر روی  مقایسه روش های چاپ جعبه و بسته بندی کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: